Internetowe witryny Reklama Usługi

Jak poprawić widoczność strony? Warto wypróbować PBN!

Nie zwlekaj! Wybierz świetną ofertę PBN w rozsądnej cenie.

Żeby odbiorca odkrył twój biznes musisz nie tylko złożyć firmową stronę internetową, ale też zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest zawartość strony i to czy systematycznie dodawane są do niej nowe profesjonalne i użyteczne dla użytkownika artykuły. Lecz nie wolno również pomijać tzw. link buildingu, a więc zdobywania linków zewnętrznych wiodących do strony. Jednym ze sposobów na link building jest zastosowanie PBN-ów – prywatnych sieci portali.

PBN – proste pozyskiwanie sporej ilości zdywersyfikowanych linków przychodzacych

PBNy są prywatne, bowiem są zakładane a następnie administrowane przez jeden podmiot (najczęściej przez większą agencję marketingową albo firmę SEO), który kontroluje jakość dostępnych tam artykułów. PBNy są na ogół wykorzystywane jako część wieloaspektowej strategii reklamowej, co jest bardzo ważne, bowiem najlepsze efekty ich wykorzystania zauważa się w stosunku do stron, które zostały wcześniej odpowiednio zoptymalizowane pod kątem technicznym oraz zawartości. Prywatne sieci portali nie tylko dają możliwość utworzenia znacznej ilości linków przychodzących do strony, ale także na ich urozmaicenie, co jest pozytywnie oceniane przez wyszukiwarki. Za mankament PBNów można uznać niestety to, że ich utworzenie wymaga poważnych nakładów finansowych, a potem należy przeznaczać wiele godzin na zachowanie ich w stosownej jakości.

Wizytówki NAP oraz artykuły z canonicalem, czyli jak wykorzystać możliwości PBN

PBNy doskonale sprawdzają się w pozycjonowaniu lokalnym, bo można przy ich użyciu zamieszczać tematyczne artykuły sponsorowane będące wizytówką NAP. Co to jest NAP? To niejako każde miejsce online, gdzie przedstawione są istotne informacje kontaktowe firmy – jej e-mail lub telefon, adres stacjonarny i nazwa. Przykładowo, NAP-em jest wizytówka GMF, ale jest nim też wpis w internetowym rejestrze biznesowym, strona na portalu społecznościowym bądź artykuł, pod którym umieszczono firmowe informacje teleadresowe.

Drugi interesujący sposób na wykorzystanie potencjału PBNów to publikacje z canonicalem. To powtórna publikacja ciekawych artykułów z podaniem linku do oryginalnej treści oznaczonego jako tag “rel=canonical”. W takiej sytuacji algorytmy wyszukiwarek zwykle oceniają wyżej wartość oryginalnego artykułu, ponieważ odnajdywanie odnośniki do niego na różnych stronach zewnętrznych rozumieją jako znak, że pod danym adresem kanonicznym znajdują się pomocne, godne przeczytania informacje. Artykuły z canonicalem są najskuteczniejsze przy tekstach z sektora YMYL (Your Money Your Life), gdzie istotne jest osiągnięcie wysokiego autorytetu, innymi słowy tych powiązanych zwłaszcza z inwestycjami, zdrowiem i prawem, bieżącymi informacjami.

PBN Market Skuteczny linkbuilding SEO

Similar Posts