Internetowe witryny Reklama Usługi

Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Czytaj więcej na https://bit.ly/3eDsBqX.

Gdy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz przeczyta o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić rzetelną agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w podpowiedzi specjalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak rozpoznać rzetelną firmę SEO? Google nakręciło o tym kurs

Nie można negować, iż cały sektor SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i bezustannie rozkwita w zasadzie wyłącznie za dzięki Google. Pomimo istnienia innych alternatyw, jak np. Yandex, Bing czy też Yahoo, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto chce pozyskać widoczność w sieci, powinien pracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje mocna konkurencja, zazwyczaj nie jest to osiągalne bez wsparcia speców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i przygotowało krótki film o tym, jak znaleźć solidną firmę SEO.

Czym zdaniem Google charakteryzuje się rzetelna agencja SEO?

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób naświetla, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na określone frazy,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola stanu strony oraz okresową analizę jej statystyk,
  • zdolność oceny czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania planowanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego przedsiębiorstwa i kto stanowi jego główną konkurencję.

Pracownica Google wskazuje również, iż solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, w wielu przypadkach dającym dostrzegalne efekty dopiero po kilku miesiącach pracy.

Similar Posts