Pozycjonowanie stron internetowych to rozmaite czynności, które mają na celu zwiększenie widoczności stron w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie daje możliwość zwiększenia przychodów firmy. Drugim atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu lub samej marki.
Google analizuje każdą witrynę www na podstawie około 200 przeróżnych wskaźników. Efekt tej ewaluacji decyduje o tym, na którym miejscu strona ewentualnie jej podstrona pokaże się użytkownikowi przeglądarki w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Za najistotniejsze czynniki rankingowe zawodowcy ds. SEO uznają m.in. linkowanie (on-site oraz off-site), PageSpeed, a także jakość treści.
Wpisując w przeglądarkę Google jakiekolwiek słowo, użytkownikowi zostanie zaprezentowana lista stron, które algorytm uznał za najbardziej dopasowane do szukanego zapytania. Które strony pojawią się w wynikach wyżej niż pozostałe? Przede wszystkim te, których treść jest unikalna oraz dobrze nasycona właściwymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest również właściwie zoptymalizowanie kodowanie, prędkość ładowania się strony (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i desktopowej), a także jakość linków przychodzących do naszej witryny.
Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych – powierz to specjalistom z firmy SEO
Algorytm Google cyklicznie ulega zmianom, z tej przyczyny zaleca się oddać pozycjonowanie sklepów oraz stron internetowych ekspertom. Trafnym wyborem jest firma SEO posiadająca wieloletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach pracuje szereg ekspertów nie tylko od optymalizacji, lecz także kreatywnego pisania i tworzenia stron. Powierzając pozycjonowanie strony agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które dodatkowo podniosą przychód firmy.
Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania stron i sklepów internetowych?
Pozycjonowanie to głównie oferta adresowana do zarządców stron www, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż wyrobów czy usług przedsiębiorstwa. Prowadząc własna działalność nierozważnie jest obecnie nie posiadać strony firmowej bądź ją uruchomić, lecz nie podjąć się jej pozycjonowania. Konkurencja nie śpi w walce o pozyskanie nowych klientów. Wedle badań prawie 97% osób poszukuje w internecie informacji o lokalnych usługach, co klarownie pokazuje do jak obszernej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony bądź sklepu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania bardzo zwiększa szansę, iż konsument zdecyduje się na naszą ofertę.
Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]